ח"כ טור פז: "מקווה שחבריי באופוזיציה יתעשתו ברגע האחרון"

אסתי פלד No Comments on ח"כ טור פז: "מקווה שחבריי באופוזיציה יתעשתו ברגע האחרון"

ח"כ משה קינלי טור פז במהדורה המרכזית: "אני מוטרד מכך שכל הצעת חוק הפכה להיות אבן בוחן להתנגדות לקואליציה. אני מקווה שחבריי באופוזיציה יתעשתו ברגע האחרון. לא הכל תלוי בנו, אבל אנחנו עושים מאמצים אדירים להוזיל את המחירים. רפורמת הייבוא תוזיל מחירים"

צילום: Miriam Alster/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה קינלי טור פז (יש עתיד) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על חוק יהודה ושומרון. "אני מקווה שהתקנות יעברו היום. זה מאוד מטריד אותי כתושב יו"ש. על התקנות האלה מלפני חמש שנים חתום נתניהו, ראש הממשלה דאז. העובדה שכל הצעת חוק הפכה להיות אבן בוחן להתנגדות לקואליציה היא לא דבר נכון בעיני".

הוא התייחס להתנהלות המערכת הפוליטית: "הצלחנו להעביר הרבה מאוד דברים שנראו בלתי אפשריים. אני מקווה שחבריי באופוזיציה יתעשתו ברגע האחרון והתקנות תעבורנה. זה בסדר להתנגד לממשלה, אבל להפיל תקנות כאלה נראה לי דבר לא נכון. אני לא חושב שזה מה שיפיל את הקואליציה".

טור פז התייחס לביקורת החריפה על שר האוצר: "אני חושב שרוב הדברים שייחסו לליברמן הם לא רלוונטיים ולא נוסדו בגלל החברה החרדית, יכול להיות שהיה מקום ליותר רגישות בנושאים מסוימים, יחד עם עם זאת בסופו של דבר – אם חלילה לא יעבור תקציב מדינה, האוכלוסיות החלשות הן אלה שיפגעו הכי משמעותית".

ביחס לעליית המחירים, אמר טור פז: "לא הכל תלוי בנו, אבל אנחנו עושים מאמצים אדירים להוזיל את המחירים. רפורמת הייבוא שיוצאת לדרך בימים אלו תוזיל את מחירי היבוא משמעותית וזה יפגוש את כולנו בכיס. על המלחמה ברוסיה ואוקראינה שמעלה את מחירי הדלק אין לנו השפעה אבל גם בעניין הזה, הורדנו חלק מהמס על הדלק. הממשלה עושה עבודה חשובה לאזרחי ישראל".



0 תגובות